AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2013. február 15., péntek

Francia levendula szappan


Természetes színezővel lila színű szappant szinte lehetetlen készíteni, a lúg minden színezőt "tönkretesz". 
Régóta szerettem volna lila levendulás szappant, hát ez sikerült belőle. Ez is meglepetés volt, mert a "festék" kármin, amitől elsőre nem lilát várunk, hanem bíbort vagy pirosat. A lúggal így viselkedett. 


A szappan összetétele teljesen megegyezik a Levendula szappanéval, csupán kármint tettem bele színezéknek, illetve az illatát bolondítottam meg egy kis vaníliával.

Kb. 90-95 g, 750 Ft

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Azt szeretném megkérdezni, hogy hol vettél ilyen fajta színezőt? Én sehol nem találtam a neten.

    VálaszTörlés
  2. Esetleg ételszínezőt lehet használni, amivel cukrászok dolgoznak?

    VálaszTörlés