Az oldalon szereplő termékek megvásárolhatók webáruházunkban:

www.benkeerikaszappan.hu

2012. augusztus 26., vasárnap

Megint a mosásról

Egy nagyon jó cikk a mosásról:  http://ordogszappan.blogspot.hu/2012/08/borbarat-mosas-oblites.html

Gyakorlatilag minden benne van, amivel kísérletezni érdemes.

Egyetlen kiegészítést tennék a fehérítés-folteltávolítás témájában. Na-perkarbonátot használok a foltok ellen, de a perkarbonát csak 60 fok felett hatékony, ezért forró vízzel kell használni. De aktív lesz savas környezetben is, és ezt nagyon egyszerűen megoldhatjuk: egy kanál ecet vagy citromsav szükséges hozzá, és máris tökéletesen működik langyos vízben is.

4 megjegyzés:

  1. Köszi :)
    A kiegészítést is.

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit, én köszönöm, sok hasznos dolgot olvastam nálad. A hamulúgot még ki kell próbálnom, csak eddig nem jutottam hozzá.

    VálaszTörlés
  3. Én is kiegészítettem az írásom, most már tényleg minden egy helyen leírva.

    VálaszTörlés
  4. God, our Creator, has stored within our minds and personalities, great potential strength and ability. IAS Coaching Center In Tamilnadu

    VálaszTörlés