AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. április 30., hétfő

Kozmetikumok összetevői

Már írtam, és most is hangsúlyozom: nem célom, hogy bárkit is meggyőzzek. Mindenkinek magának kell eldöntenie, mi fontos, és mi nem, mit vállal be, és mit nem. Az interneten rengeteg anyag elérhető a témában, bárki beleáshatja magát olyan mélységben, amilyen mélységben csak akarja.
Összeszedtem itt pár oldalt, ahol érdemes nézelődni:





És egy nagyon hasznos oldal:



Még mindig több mindennel kísérletezem én is, és van, amit egyszerűen kényelmi okok miatt nem cseréltem le. Van, amit használni vagyok lusta, van, amit elkészíteni.


Egyszerűen elképzelhetetlennek érzem, hogy a mosódióval szórakozzak, hogy pl. a hajmosás a főzet készítésével kezdődjön. De "nyilvántartani" sem szeretném, hányadszor teszem be azt a pár diót a gépbe. Minden tiszteletem azé, aki csinálja, én nem fogom.
Rátaláltam egy nagyon jó mosógél receptre, ami sokaknak bevált, de egyszerűen nem tudom rávenni magam, hogy nekiálljak elkészíteni. Túl soká tart.
Ha kifogytak a készleteim, akkor ezt fogom használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése