AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. június 21., csütörtök

Gyógynövényes fürdőfilter


Gyógynövényes fürdőfiltereket készítettem, több összetétellel is. Csak bele kell hajítani egy kád forróvízbe, vagy a csapra lógatva engedni rá a vizet, és  máris kész az illatos, bőrszépítő aromaterápiás fürdő.

A Kamilla fürdőfilter enyhe nyugtató hatása van,  a testet ellazítja, ezáltal könnyebbé teszi az elalvást.

A Rózsa fürdőfilter az otthoni fürdést luxusélménnyé változtatja, finom illatával ellazít.

A Rozmaring fürdőfilter javítja a vérellátást, erősíti a keringést, kimerültség, fáradékonyság, kedvtelenség esetén megelevenít, cellulitisz esetén serkenti a bőr anyagcseréjét

A Gyömbér fürdőfilter vitalizáló, enyhíti a levertséget, nyugtatja az idegeket, csillapítja az izomfájdalmakat, ellazítja az izmokat.

Mindegyik választható kecsketejes verzióban is,  a tasakok egy fürdőhöz elegendő gyógynövényes keveréket tartalmaznak. ( A részletes leírások később.)

A bejegyzés megosztói közül újra sorsolok, de ezúttal szombaton (június 23.). A nyertes választhat egy fürdőfiltert.
Kérem, hogy a követhetőség kedvéért itt is hagyjatok üzenetet.

14 megjegyzés:

  1. Én szeretnék játszani! A többiről sajnos lemaradtam! Megosztottam a fb-on

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz még szappanos játék is! Nem is egy! :-)

      Törlés
  2. Én már nyertem szappant, de most újra játszom, ugye nem baj? Ez most más ;)

    VálaszTörlés
  3. Imádom!
    Osztva! :)

    Köteles Évi

    VálaszTörlés
  4. Erre is benevezek! Megosztva Fb-n is :)Horváthné Bea

    VálaszTörlés
  5. Fb-n megosztva! Juj de kíváncsi vagyok erre! Hátha nyerek :).

    VálaszTörlés
  6. Megosztottam facebookon és twitteren is. :)

    VálaszTörlés
  7. Kissné Sándor lldikó2012. június 22. 11:03

    Szuper ötlet! Osztottam :)

    VálaszTörlés