AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. május 7., hétfő

A nagyi receptjei - A szeplőhalványító arclemosó

(Forrás: internet)
Az arcon, a dekoltázson, a kézen, a nyakon, a karon és a vállon megjelenő barna pöttyöket pigment túltermelés okozza. Míg a legtöbb embernél napsugárzás hatására a bőr felső rétegében értékes, sötét színű melanin termelődik, a nagyon világos, érzékeny bőrűek esetében alacsonyabb értékű melanin jön létre, amely apró, világosbarna pöttyökben gyűlik össze, és alig nyújt védelmet a káros napsugarak ellen.
Manapság már egyáltalán nem tartjuk csúnyának a szeplőket, de akit mégis zavar, elég, ha előveszi a régi jól bevált és egyszerűen elkészíthető recepteket. Nagyanyáink ismertek néhány kíméletes módot, amellyel hatásosan lehet halványítani a szeplőket.

(Forrás: internet)


Arclemosó gyermekláncfűből
Használjuk naponta kétszer a főzetet, és idővel halványulnak a szeplők

Hozzávalók:
50 g gyemekláncfű virág
1 l víz

A virágokat hideg vízbe tesszük, felforraljuk és 30 percig állni hagyjuk. Sötét üvegbe szűrjük.
(Forrás: Nagymama házipraktikái)

Magánvélemény: nekem kifejezetten tetszenek a szeplők, és mondom ezt úgy, hogy kb. 2 millió db anyajegyem van. Azokat is szeretem. Nagyon fel voltam háborodva annak idején 18 évesen, amikor a ballagási fotómról leretusálták őket.
Persze megértem azt is, ha valaki nincs kibékülve velük. A hétvégén elkészítettem a kövirózsás szappant, ami a népi hagyományok szerint szintén szeplőhalványító hatású, már csak az érését kell kivárni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése