AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. május 28., hétfő

Recept - Rózsamuskátlis öblítő

Forrás: internet
Egyszerű öblítő, amelytől a textilek puhák lesznek, és ami mentes a szintetikus illatanyagoktól

Hozzávalók:
250 ml ételecet
250 g szódabikarbóna
500 ml víz
10 csepp rózsamuskátli illóolaj (vagy levendula, citrom, eukaliptusz, illetve ezek tetszőleges keveréke)

A hozzávalókat lassan adagoljuk a vízhez, mert pezsegni fog. Töltsük műanyag flakonba, és zárjuk le. Kb. 60 ml-t töltünk a mosógép öblítőszer-adagolójába.
Forrás: Fűszerek és gyógynövények nagy könyve

3 megjegyzés:

  1. A sok szódabikarbóna kicsit furcsa nekem ebben a receptben, ennek még utána kell nézni, de a könyvben így szerepel.
    Szerintem szóda nélkül is tökéletes recept!

    VálaszTörlés
  2. A szóda a fehérítés miatt van szerintem és talán kicsit feloldja az olajat is, mindenképpen hasznos, mert az ecetes-vizes illóolaj egy idő után foltokat hagy a mosógép dobján, és van, hogy a ruhák is olajfoltosak lesznek, én már nagyon megjártam vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy megírtad a tapasztalataidat, örültem neki, nagyon hasznos volt!

      Törlés